måndag 25 januari 2010

Önskelista

Som jag skrev i december, så finns en ganska stor önskan om att gå på en hel del konserter i vår.

Jag har ju kanske redan upplevt årets bästa konserter, men vad vet jag om det som ännu inte har hänt.

Med förhoppning om att man ska få med sig både min fru, om man skulle få möjlighet till barnvakt som man vill, men självklart vill jag ha med mig många av ens vänner, så blir ju våren ännu mer intressant med denna kompletterade lista.

30 jan Local Natives
8 feb Talib Kweli
13 feb Grand Archives
21 feb Ebba Forsberg
2 mars Beach House
10 mars Girls
13 mars Josh Rouse
27 mars Moto Boy
31 mars First Aid Kit har redan sett,men ser gärna igen
9 april Joel Alme
15 april Shout Out Louds som krockar med
15 april Jonathan Johansson

Väl mött där ute i konsertdjungeln.

//Muxboy

1 kommentar: