lördag 21 november 2009

Lite bakis

Lite bakis idag efter besök av vännen S som kom över på lite middag, öl och vin. Det var nice.

Självklart han vi diskutera lite om bloggar och dyl då även han har en del erfarenhet i ämnet. Han är lite av, vad man kallar, en projektmänniska och jag faller väl mer inom ramen att vara en hemmaman.
Spår jag rätt har vi en framtida miljonär i vänskapskretsen.

I grytan kokar just nu en Beef Bourguignon som det doftar fantastiskt av och bredvid spisen står en deg och jäser som är till veckans frukostar.

Var på systemet innan och hade hoppas hitta arrak, men dessvärre hade dom slutat sälja det i vår butik. Får väl ta mig in till Nordstans systembolag för att hitta det där.
L köpte med sig en flaska vodka hem från sin resa till Wien i höstas och då vi inte är någon storkonsument av sprit, så gör vi hellre lite julpunsch av den.

Till detta lyssnar jag på The XX som för mig känns väldigt hemmasnickrat och lite kladdigt.

//Muxboy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar