onsdag 18 november 2009

Isak

Detta kan bli nåt stort och bra. Han är ju från norrland.

<a href="http://toomanynotes.bandcamp.com/track/isak-f-lj-ditt-hj-rta-release-09-11-25">Isak-"Följ Ditt Hjärta" Release:09-11-25 by toomanynotes</a>

Isak-"Följ Ditt Hjärta"
lyrics
Gator fyllda med grus och sand,
alla kan, alla kan, alla säger: alla kan
Jag har slut på idéer, jag.

Verkningsgraden av snack är låg,
enligt mig; enligt alla jag har träffat på
Önskar jag finner nå't som förgrenas kan,
se; det gäller att va' observant.

Bristen på vägar ut är god,
jag vill tro, jag vill tro att jag hamnar där jag gror
Lösning, slutgiltig, var är du?
jag ska leta tills ett slut.

Om morgonen, när jag vaknar, så vet jag att
tiden utsatt haver krympt igen
Hela dagen när jag vakar vet jag att
jag måste komma ikapp.

Om natten när jag sover drömmer jag ej;
men om jag kunde, om jag kunde vet jag händelseförloppet
Förlupet är snart nuet, och jag vet det väl;
att jag inte lever här, att jag lever före

de jag känner säger att jag vet bäst;
Följ ditt hjärta, följ ditt hjärta, följ ditt hjärta, följ ditt hjärta
Sämsta stödet jag nå'nsin fått
Kan bli allt, kan bli allting, tusenfaldt.

Ansträngd hjärna och iskall hand,
alla kan, alla kan, alla säger: alla kan
Jag har slut på idéer, jag.

Isak Falk-Eliasson

//Muxboy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar