måndag 26 april 2010

Uppdatering

Så, då var det dax att skriva lite, igen.....

Lite uppdatering om vad som varit;
  • Har varit en av dom 17 som såg Monty och fick efterfesta på deras ölbiljetter.
  • Fick uppleva den, i min mening, en alldeles fantastisk konsert, med Per Egland. Tror tyvärr inte att min polare fick samma känsla som jag.
  • Band of Horses- konserten, var som väntat, alldeles underbar. Dock blev efterfesten på Pustervik, med Kristofer Åström, lite kaka på kaka.
  • I tosdags var jag och vännen Connie och såg en av dom på stor frammarsch i svensk pop. Jonathan Johansson, känd från TV, med sitt väldigt speciella framträdande, på P3-guldgalan. Tyvärr var vi båda väldigt trötta, men det jag förvånades över, var hur ojämn kvalitet konserten höll. Det var som han hela tiden skulle utveckla och göra om, sitt ganska fattiga utbud av låtar. Det som gav en liten guldkant på kvällen, var hans nya låtar. Mer sånt och skippa att förstöra dom låtar som ändå är helt fantastiska.
Denna vecka blir det tyvärr inga konserter, men det tar vi igen nästa vecka, då vi ska på den helt underbara Peter Morén.
Missar tyvärr Familjen, som spelar samma kväll, men det är väl smällar man får ta.

Kanske blir det Kristian Antilla på torsdag också, Depotees på lördag och defenitivt the Mary Onettes lördag den 15/5.

Väl mött där ute.

/Muxboy

1 kommentar:

  1. Tyckte Egland var ok. Men mest egentligen merkurius br och den där andra lite lugna. ANnars sådär. sant

    SvaraRadera