tisdag 13 april 2010

Irriterande

Saker som gör mig på lite visset humör:

  1. Dåliga hantverkare
  2. Att man är för trött
  3. Man vill ju jobba under rätt förutsättningar
  4. Hade jag inte varit punkt nr 2 så hade det blivit konserter varje kväll
Saker som gör mig på ett mycket gladare humör

  1. Min familj, den mest fantastiska man kan ha
  2. Min familj, som ger mig ork att klara av lite sena kvällar med musik
  3. Fick tag på Band of Horses-biljetter!!!!!!
Nu är våren här och jag hoppas att orken kommer att infinna sig, som ett brev på posten.
Min trötthet kommer i alla fall inte att få att hindra mig till att fortsätta gå på konserter, som tenderar till att bli sena kvällar, även fast det är mitt i vecka och jag ska vara på jobbet till kl 07.00.

Så det så

Muxboy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar